نساجی 1 ، پرسپولیس 3؛ سه امتیاز دلچسب با درخشش امیری

به گزارش سیکانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس با درخشش وحید امیری سه امتیاز ارزشمند کسب کرد.

نساجی 1 ، پرسپولیس 3؛ سه امتیاز دلچسب با درخشش امیری

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و نساجی در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود پرسپولیس به خاتمه رسید. با این پیروزی پرسپولیس 38 امتیازی شد و در رده دوم جدول ماند و نساجی نیز 21 امتیازی ماند. وحید امیری، کمال کامیابی نیا و حامد پاکدل گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند و بعلاوه وحید امیری و احسان پهلوان در این بازی پاس گل دادند. بعلاوه کریم اسلامی نیز تک گل نساجی را به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علی نعمتی، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا (از 94 اسدی)، میلاد سرلک (از 86 شریفی)، احسان پهلوان (از 86 شجاعی)، وحید امیری (از 94 مهدی خانی)، مهدی عبدی (از 7 پاکدل)

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی (از 46 زامهران)، مهرداد عبدی (از 19 نجفی)، اکبرصادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، مسعود شجاعی، کریم اسلامی

لحظات حساس:

دقیقه 21: ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر علی نعمتی همراه شد و او توپ را به عقب دفع کرد و باعث شد تا کریم اسلامی در موقعیت گل قرار بگیرد اما او نتوانست ضربه آخر را بزند.

دقیقه 25: شوت آرام اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه در اختیار حامد لک نهاده شد.

دقیقه 45: مهدی عبدی پس از ورود به محوطه جریمه شوت خود را روانه دروازه کرد که ضربه اش به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه 49: احسان پهلوان در موقعیت تک به تک نهاده شد اما پیش از اینکه به توپ برسد، حقیقی توپ را زد و پای پهلوان به حقیقی خورد تا هر دو مصدوم شوند.

دقیقه 62: پاس در عمق کریم اسلامی را صاحب توپ کرد و او در تک به تک با لک پیروز به گلزنی شد اما پرچم یاری داور این گل را مردود کرد.

دقیقه 72: اشتباه در خروج حامد لک و دفع اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد تا کریم اسلامی به دروازه خالی این تیم شلیک کند که ضربه محکم او با اختلاف کم به بیرون رفت.

توضیح گل ها:

نساجی 0 - پرسپولیس 1 (کمال کامیابی نیا- دقیقه 2): ارسال وحید امیری از سمت راست برای مهدی عبدی ارسال شد اما توپ از او گذشت تا کمال کامیابی نیا با جایگیری در تیر دوم، با ضربه سر علیرضا حقیقی را مغلوب کند.

نساجی 0 - پرسپولیس 2 (وحید امیری - دقیقه7): یک حمله دیگر و این بار پاس احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به وحید امیری رسید و او با ضربه دقیق توپ را از بین پاهای حقیقی رد کرد تا پرسپولیس به گل دوم برسد.

نساجی 1 - پرسپولیس 2 (کریم اسلامی- 16): جعفری از سمت چپ فرار زیبایی را انجام داد و وارد محوطه جریمه شد و در حالی که حامد لک از دروازه بیرون آمده بود، جعفری توپ را به اسلامی داد و او در حالتی نامتعادل دروازه را گشود.

نساجی 1 - پرسپولیس 3 (حامد پاکدل - دقیقه 90+1): حامد پاکدل نتوانست توپ را کنترل کند و توپ از علیرضا حقیقی که خروج نموده بود گذشت و حامد پاکدل با فرصت طلبی گل سوم را به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1071

به "نساجی 1 ، پرسپولیس 3؛ سه امتیاز دلچسب با درخشش امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی 1 ، پرسپولیس 3؛ سه امتیاز دلچسب با درخشش امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید