فهرست هتل با غذای خوب در مشهد

به گزارش سیکانیوز، مشهد از آن دسته شهرهایی است که همواره مسافر دارد چرا که رفتن به زیارت شاه شاهان وقت و زمانی نمی شناسد و قلب بسیاری از ایرانیان به عشق امام رضا (ع) می تپد. در هر فصل سال، چه هوا سرد باشد و چه گرم، شاهد زیارت شیعیان از حرم مطهر رضوی هستیم و به همین دلیل هتل های زیادی هم در این شهر وجود دارند که از مهمانان امام رضا پذیرایی می نمایند. پیدا کردن هتل با غذای خوب در مشهد، دغدغه تمام مسافران این شهر است زیرا دست کم قرار است 2 روز در مشهد باشند پس باید در هتلی اقامت نمایند که وعده های غذایی با کیفیتی داشته باشد. در این مطلب می خواهیم فهرست هتل های با غذای خوب در مشهد را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با خرید تور مشهد از ندابال، در برترین هتل های مشهد اقامت داشته باشید و سفر خوبی را تجربه کنید. با ما همراه باشید.

فهرست هتل با غذای خوب در مشهد

فهرست هتل های با غذای خوب در مشهد

تعدا هتل های مشهد به واسطه مسافران خیلی زیادی که دارد کم نیست تعداد زیادی هتل هم در نزدیکی حرم قرار دارند تا مسافران بتوانند با کمترین پیاده روی به حرم برسند.

رزرو هتل خوب در مشهد کار دشواری نیست و شما با توجه به بودجه ای که دارید، می توانید هتل خوبی را پیدا کنید. خوشبخانه در فضای مجازی و بستر اینترنت هم امکان پیدا کردن برترین هتل و رزرو آن وجود دارد و نیازی نیست که پس از وارد شدن به شهر مشهد، در پی هتلی با کیفیت باشید که اتاق خالی هم داشته باشد زیرا همین الان هم می توانید به صورت آنلاین، هتل ها را جستجو کنید، امکانات آنها را آنالیز نمایید و سپس هزینه رزرو هتل را به صورت اینترنتی پرداخت کنید تا برای روزی که به مشهد میرسید، اتاق حاضر و آماده تحویل شما داده گردد.

حال در ادامه برای آشنایی بیشتر شما، فهرستی از هتل های محبوب مسافران شهر مشهد را که غذای خوب هم دارند، معرفی می کنیم :

هتل قصر طلایی از هتل های با غذای خوب مشهد

اگر فقط یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید و یا از کسانی که به مشهد مسافرت نموده اند بپرسید برترین هتل های مشهد کدام هتل ها هستند، قطعا نام هتل قصر طلایی را هم می شنوید. این هتل مثل هتل داریوش کیش، پنج ستاره است و واحد های متنوعی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان را در اختیار مسافران خود قرار می دهد تا مسافر بتواند در انتخاب اتاق اختیار کامل را داشته باشد.

هتل قصر طلایی نه تنها در میان ایرانی ها بلکه بین خارجی هایی که به این شهر سفر می نمایند نیز محبوب است. نمای شیک و خیره نمایند هتل، کیفیت بسیار عالی غذاها در وعده های صبحانه، ناهار، شام، خدمات دهی عالی، معماری زیبای رستوران سنتی هتل و … همگی از دلایل محبوبیت هتل 5 ستاره قصر طلایی هستند.

اتاق ها و سوئیت های هتل قصر طلایی بزرگ، جا دار و تمیز هستند و قبل از ورود مهمان به اتاق، تمام نظافت کاری های اتاق انجام می گردد. این هتل مساحتی حدود 20 هزار متر مربع دارد و در سال 1367 تاسیس شده است.

تعداد طبقات هتل قصر طلایی، 11 طبقه است و مجموعا 310 اتاق، سوئیت و آپارتمان را در خود جای داده است. محل قرار گیری این هتل در شهر مشهد، در خیابان امام رضا است که دسترسی راحتی به حرم مطهر امام رضا، بازار و مراکز تفریحی دارد.

هتل قصر طلایی به پیشرفته ترین و بروزترین سیستم های صوتی و تصویری در سالن های سمینار، همایش و آمفی تئاتر مجهز است. از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره شیک می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • استخر
  • سونا
  • جکوزی
  • حمام ترکی
  • سالن ماساژ
  • سالن بیلیارد
  • سالن بدنسازی
  • محل بازی بچه ها
  • سالن بازی های کامپیوتری
  • سالن های زیبایی
  • آژانس مسافرتی
  • صرافی
  • بانک
  • پارکینگ
  • و …

هتل درویشی از هتل های با غذای خوب در مشهد

هتل درویشی مشهد یکی از 10 هتل لوکس ایران است که 25 طبقه دارد. دوبلکس های این هتل هر کدام به سبک یک تمدن خاص طراحی شده اند و ظاهری بسیار خاص، نما و دکوراسیونی گران قیمت دارد.

از مزیت های هتل درویشی مشهد، دسترسی خوب و راحت به حرم است. اتاق های تمیز با لوازم بسیار لوکس و بهداشتی، وجود سرویس رفت به حرم، غذاهای خوشمزه و لذیذ از ویژگی های این هتل هستند.

هتل لوکس درویشی مشهد در سال 1390 تاسیس شده است و به همین علت بنای نو دارد. 223 اتاق و 618 تخت در اختیار مسافران خود قرار می دهد و خوب است بدانید که این هتل تنها هتل آتریوم کل شرق کشور است.

اگر نمی دانید آتریوم چیست، باید بگوییم که آتریوم به معنای فضای بزرگ و باز بین دو ساختمان است که در این فضای بزرگ، رستوران شیک آتریوم ساخته شده است که سقف شیشه ای و بلندی دارد.

مجموعه آبی هتل درویشی مشهد خدمات مختلفی همانند ماساژ و اسپا را ارائه می کند. فضای استخرهای این هتل بسیار زیباست و هر مسافری را محو زیبایی و شیکی خود می کند.

از دیگر ویژگی های هتل درویشی مشهد، می توان به اتاق دوبلکس ایران باستان، اتاق دوبلکس ایران اسلامی، اتاق دوبلکس مصر، اتاق دوبلکس چین، اتاق دوبلکس هند، اتاق های امپریال، اکونومی، استاندارد، اسپا و اتاق آینده اشاره نمود. واحدهای اقامتی پنت هاوس روم و پنت هاوس اسپا تاپ نیز در این هتل بسیار پر هوادار هستند.

در خاتمه به این نکته هم اشاره کنیم که موقعیت مکانی هتل درویشی در خیابان امام رضای مشهد است و فاصله چند دقیقه ای با حرم دارد.

هتل پردیسان از هتل های با غذای خوب مشهد

هتل پردیسان هم از فهرست هتل های با غذای خوب در مشهد است که در 5 طبقه ساخته شده است. اتاق های این هتل دو تخته، سه تخته و سوئیت های چهار نفره لوکس هستند. این هتل مجهز به استخر و حمام ترکی است و از مزیت های آن هم قیمت مناسب بودن رزرو اتاق می باشد.

هتل پردیسان مشهد پیروز به دریافت 5 ستاره شده است و در برترین منطقه آب و هوایی مشهد (بزرگراه کلانتری، جنب پارک صدا و سیما) واقع شده است. فضای اطراف این هتل سراسر سرسبزی است و آلودگی هوا و صوتی مسافران عزیز را آزرده خاطر نمی کند.

هتل جواد از هتل های با غذای خوب در مشهد

هتل جواد نزدیک ترین هتل 4 ستاره به حرم امام رضا است که در سال 1389 تاسیس شده است. این هتل، 105 واحد اقامتی را در 8 طبقه خود جای داده است. فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، سونا، جکوزی و … از انواع امکانات هتل جواد محسوب می شوند که تجربه اقامت خوبی را برای شما رقم می زنند. اتاق های این هتل هم دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت های دو نفره هستند.

هتل ساوین از هتلهای با غذای خوب در مشهد

هتل ساوین مشهد در سال 1397 تاسیس شده است و از هتل های با غذای خوب و نزدیک به حرم امام رضاست. از مزایای این هتل می توان به نزدیکی آن به بازار رضا هم اشاره نمود. مجموعه طبقات هتل، 7 طبقه است و 112 اتاق دارد که پرسنلی مجرب و آموزش دیده از مسافران پذیرایی می نمایند.

واحد هایی شامل اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و اتاق پنج تخته در هتل ساوین مشهد قرار دارند که همگی مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش هستند. رستوران، کافی شاپ و فروشگاه هم در این هتل دایر می باشند.

هتل هاترا از هتل های با غذای خوب مشهد

در بین هتل های با غذای خوب در مشهد، می توانیم هتل هاترا را هم بگنجانیم که در سال 1392 تاسیس شده و یک هتل نوساز محسوب می گردد. سوئیت های یکخوابه. رستوران و کافی شاپ های هتل هاترا آماده پذیرایی از مسافران هستند. خدمات دهی خوب به نسبت قیمت، اتاق های تمیز، غذاهای با کیفیت و برخورد خوب پرسنل ها از جمله ویژگی های مثبت این هتل محبوب هستند.

سخن خاتمهی

فهرستی از هتل های با غذای خوب و امکانات عالی شهر مشهد را خدمت شما مسافرانی که راهی مشهد هستید، معرفی کردیم. در صورتی که تمایل دارید با خرید تور به شهر مشهد سفر کنید، می توانید از تورهای تخفیف دار آژانس مسافرتی ندابال بهره مند شوید.

آژانس مسافرتی ندابال آسمان تورهای خود را با قطار و هواپیما اجرا می کند و شما در زمان خرید تور این اختیار را دارید که هتل مدنظرتان را مشخص کنید. آژانس ندابال تور های خود مثل تور کیش از تهران، تور مشهد، تور قشم و … را با قیمت خیلی خوب عرضه می کند. جهت اطلاعات بیشتر و رزرو تور می توانید وارد سایت این آژانس شوید و یا با کارشناسان تماس بگیرید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1171

به "فهرست هتل با غذای خوب در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست هتل با غذای خوب در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید