نمونه عکس های دوربین گوشی Realme GT 5 Pro منتشر شد، عکس

به گزارش سیکانیوز، زومیت نوشت: ریلمی نمونه عکس های دوربین گوشی پرچمدار جدیدش یعنی GT5 Pro را منتشر نموده است. این گوشی 16 آذر رونمایی می گردد.

نمونه عکس های دوربین گوشی Realme GT 5 Pro منتشر شد، عکس

ریلمی GT5 Pro اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از دوربین تله فوتو پریسکوپی بهره می برد. این دستگاه در دوربین پریسکوپی حسگر 50 مگاپیکسلی IMX890 خواهد داشت. ریلمی با کارگردان، فیلمنامه نویس و تهیه کننده مشهور چینی به نام لو چوان همکاری نموده است تا نمونه عکس هایی که با دوربین این گوشی ثبت شده اند را در ویبو به اشتراک بگذارد.

گفته می گردد لنز تله فوتو در ریلمی GT5 Pro حساسیت به نور بیشتری را در مقایسه با دوربین های تله فوتو موجود در سایر گوشی های هوشمند ارائه می دهد. این دوربین می تواند کیفیت تصویر در سطح دوربین اصلی را در فاصله های کانونی رایج، از جمله زوم اپتیکال 3 برابری و زوم بدون افت وضوح 6 برابری ارائه دهد.

گفته می گردد این گوشی وضوح عالی را حتی در سطح زوم 120 برابری نیز حفظ می نماید. ریلمی بعلاوه ادعا می نماید که دوربین این گوشی می تواند عکس های پرتره در سطح دوربین های SLR ثبت کند.

مجموعه دوربین پشتی GT5 Pro شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT808 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. این همان دوربین اصلی است که در گوشی وان پلاس 12 وجود دارد. علاوه براین گفته می گردد که این گوشی ریلمی دارای دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. برای عکس های سلفی هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

ریلمی GT5 Pro دارای نمایشگر اولد خمیده 6.78 اینچی است که وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می دهد. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره سازی UFS 4.0 خواهد بود.

انرژی GT5 Pro از باتری 5400 میلی آمپرساعتی که از شارژ سیمی 100 وات و بی سیم 50 وات پشتیبانی می نماید، تأمین می گردد. این گوشی سه سال به روزرسانی سیستم عامل اندروید و چهار سال به روزرسانی های امنیتی را دریافت خواهد نمود و با رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد. هنوز قیمت گوشی پرچمدار ریلمی به طور دقیق تعیین نشده است. قطعاً این محصول در برترین گوشی ها از نظر دوربین قرار خواهد گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آذر 1402 بروزرسانی: 13 آذر 1402 گردآورنده: cicanews.ir شناسه مطلب: 1354

به "نمونه عکس های دوربین گوشی Realme GT 5 Pro منتشر شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه عکس های دوربین گوشی Realme GT 5 Pro منتشر شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید